Torsdag

När jag slutar jobbet i Söndags åkte jag och Ida ut i skogen och plockade svamp.. Eller plockade och plockade vi hittade inte så mycket svamp.. Så blev några ensama stackare längst ner i påsen.. Men det var väldigt skönt att komma ut i det fina vädret och röra på sig lite..

Annars i veckan har jag varit hemma hos mormor och fikat och hjälpt henne med hennes mobil.. Snart 70 år och har nu skrivit sitt första sms..
Har varit och fikat med Jessi och Majsan och bara suttit och snackat lite skit..

I Tisdags började jag känna av ont i halsen och igår kväll när vi var hemma hos Ronja började jag känna mig mer och mer förkyld..
Och idag när jag vaknade ännu mer förkyld... Usch har varken tid eller lust att bli sjuk just nu..

Så har mina funderingar på att bara ta det lungt och vara hemma hos mamma & pappa i helgen..
Måla lite av min projekt jag har, äta mammas mat och bara ta de lugnt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback