Tisdag

Har haft en bra helg..
Fredagen blev de singstar hemma hos mig sen ner på stan en sväng..
Lördagen började men förfest hos Tessan vidare hem till Malmen sedan Bolanche och avslutades med efterfest..
En mycket trevlig helg..

Jobbade måndag sen blev de lite fotboll, öl, kort spel och skitsnack..

Idag när jag vaknade åkte vi ut till Torsång till Hallgren och käkade till brunch..
Sen hem och ta tag i mitt gigantiska tvättberg och lite städning..
Kvällen avslutades hemma hos min favorit familj Anderssons..
Blev bjuden på mat av fias föräldrar.. mycket trevligt..

Snart åker Fia, kan nog inte förstå nu, hur tomt och hur mycket jag kommer sakna henne när hon är borta...
Känns skit tråkigt att hon ska åka..
Men jag och hennes mamma Annika har bestämmt idag, att om hon stannar borta för länge åker vi till Norge och hämtar hem henne..

Efter maten skjutsade Fia hem mig, i bilen på väg hem kom jag på hur länge sen de var vi bara var ute och åkte runt i bilen i mörket och lyssnade på musik.. Älskar dom stunderna..
Så vi tog oss en lite extra tur..

Nu har jag precis lagt mig i sängen med mina ny tvättade lakan..
Helt underbart nyduschad, en säng som luktar nytvättat, tända ljus och lyssnades på Tracey Chapman..
Ibland kan de vara hur skönt som helst att bara vara själv


Kommentarer
Postat av: Johanna Lungren

Min kara underbara van!



Va jag saknar dig ska du veta! Otroligt mycket!

Skont att se att du har de bra men trist att Fia sticker! Men kul for henna a gora na skojj, hade latt haka pa om ja vari hemma! Alskar dig! Puss

2009-09-02 @ 07:53:00
URL: http://www.wildbirdsflyfree.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback