Tisdag

  • Hur gammal är du om fem år? 29
  • Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Syster Therese och systerdotter Tilja. 
  • Hur lång är du? 172 cm
  • Vilken är den senaste filmen du sett? Den utvalde.
  • Vem ringde du senast? Mugg.
  • Vem ringde dig senast? David.
  • Hur löd det senaste sms:et du fick? Fan vad najs:) men då hör jag av mig då så styr vi upp nått, ha de bra så länge.
  • Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms.
  • Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
  • Har du några husdjur? Hund hos mamma & pappa.
  • Vilken ögonfärg har du? Gröna/Bruna.
  • När vaknade du i dag? 11.00.
  • Vilken är din favoritjulsång? All i want fo Christmas is you
  • Vilken är din favoritplats? I värmen
  • Vilken plats föredrar du minst? Kairo Egypten
  • Var tror du att du befinner dig om tio år? Familj & barn??
  • Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker.
  • Vad fick dig verkligen att skratta senast? Idag när Tilja åt mat.
  • Hur stor är din säng? 1,20.
  • Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
  • Sover du med eller utan kläder på dig? Utan.
  • Hur många kuddar har du i sängen? 5 st.
  • Hur många landskap har du bott i? Dalarna, Halland, Oslo, Saudi Arabiens öken.
  • Vilka städer har du bott i? Borlänge, Sälen, Halmstad, Oslo, Riyadh, Burediah.
  • Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota.
  • Är du social? Kan man nog säga! 
  • Vilken är din favoritglass? Ben&Jerry´s
  • Vilken är din favoritefterrätt? Tycker om många.
  • Tycker du om kinamat? Jajemänn.
  • Tycker du om kaffe? Jajemänn.
  • Vad dricker du till frukost? Juice om jag nu äter frukost .
  • Sover du på någon särskild sida? Längst in. 
  • Kan du spela poker? Njää blir nog inge proffs av mig!
  • Tycker du om att mysa/kela? Klart jag gör.
  • Är du en beroendemänniska? Är jag nog.
  • Känner du någon med samma födelsedag som din? Beatrice.
  • Vill du ha barn? Japp 2 eller 3.
  • Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
  • Har du någonsin åkt ambulans? Nej, har klarat mig undan det.
  • Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng.
  • Vad spenderar du helst pengar på? Kläder  och inredning.
  • Äger du dyrbara smycken? Nej inte i pengar kankse, men har ärvt av farmor som är dyrbara för mig!
  • Vilket är ditt favoritprogram på tv? Serier.
  • Har du haft tandställning? nej, men kankse skulle ha behövt?
  • Vem är den roligaste människan du känner? Youl och Muppan.
  • Sover du med gosedjur? Nej inte på de senaste 15 åren.
  • Vad har du för ringsignal? Angels on the moon - Thriving Ivory.
  • Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Finns säkert hemma hos mamma.
  • Vad har du närmast dig just nu som är rött? En bok.
  • Flirtar du mycket? Njää ibland kankse.
  • Kan du byta olja på bilen? Nej, blir ett jobb för pappa.
  • Har du fått fortkörningsböter någon gång? Never inte ens blivit stoppad någon gång.
  • Vilken var den senaste boken du läste? Glöm att ni har en dotter - Sandra Gregory.
  • Läser du någon dagstidning? Läser på dt.se
  • Prenumererar du på någon veckotidning? Nej var ett tag sen sist.
  • Dansar du i bilen? Sjunger nog mest.
  • Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix i bilen.  
  • Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Nummer på jobbet.
  • När var du i kyrkan senast? I august på Lindas bröllop.
  • Vem var din favoritlärare på högstadiet? Venus klassföreståndare.
  • Hur länge har du campat som längst i ett tält? Inte mer än en natt tror jag.

  • Kommentarer
    Postat av: caroline casparson

    orka annika älskling, rastlös? (: sötnos MISS U

    2009-09-09 @ 22:49:01
    URL: http://casparson.blogg.se/
    Postat av: annika

    Carro!! Jag har mycket tid över på mitt jobb, så dår får man hålla sig sysselsatt..:) Saknar dig med!!

    2009-09-11 @ 15:31:30
    URL: http://annikasmith.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback