Söndag

Lyckad kväll igår

Började med att Emilias pappa skulle komma och hämta mig.

Gick ut på parkeringen och väntade. Så kommer assistant kåren (bergningsbil) och i den sitter Millan.

Plockade upp Jessi eftervägen och åkte hem till Maria förfest.

Haha inte varje dag på åker bergningbil till partaj.

Trevlig förfest där de blev balkonghäng hela kvällen. Helt underbart väder kunde sitta ute utan att frysa.

Ner på hela huset och till dessa köer. Men hade i alla fall skit kul.

Tack tjejer för en trevlig kväll!!


Sov länge idag, sen åkte jag och systrarna Thurin och köpte pizza och sen hem till mig  käkade och kikade på Idol.

Ligger på soffan nu och snackar med Fia..
Tusan vad jag saknar dig, att de ska behöva dröja ända till jul innan jag får träffa dig känns inte riktigt ok!

Smider lite planer inför jul, obligatoriska promenaden på julafton. Ingen riktigt julafton utan möte i korsningen och Kv prommis.

Du är mitt bästa. Du känner mig utan och innan. Bättre än vad jag själv känner mig ibland.
Du vill alltid mitt bästa och ställer upp till tusen.
Finns ingen som kan få mig att skratta som du, och åt så små saker.
Känns så tomt här hemma utan dig, att inte veta att du bara finns en bit borta.
Saknar våra 5 telesamtal om dagen, våra skämt som bara vi tycker är roliga, våra singstar och spel kvällar, meninglösa samtal över en koppkaffe, partaj och utgångar, att ligga skavfötters i soffan och läsa en varsin tidning, ja jag saknar allt!







Kommentarer
Postat av: Sassan

Jag lovar att ta bra hand om henne..och jag vet att hon saknar dig otroligt mycket, precis som jag....Puss

2009-09-28 @ 04:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback