Onsdag

Gårdagen började med lunch på stan, med Frida.

Fick sällskap av lillasyster Lundgren och Emma.

 

Sen blev de snabbt hem och packa badkläder och åka till maserhallen med Hallgren.

Med var också Fias brorsbarn, deras kusiner och mammor.

Blev några timmars badande.

Sen hem och letade i genom kylen efter ngt att slänga ihop till en matlåda.
Hittade inget fynd så drog med mig Ida (Åsa) till Ica och handlade.

Sen hem till mig och kikade på Idol samtidgt som jag lagade min matlåda.

De var den dagen de.


Jobbar nu, sen när jag slutat ska jag med och vara samkråd till Hallgrens nya tapeter.



Sen vill jag bara att de ska bli imorgon.
Senaste veckorna har Torsdagar blivit lite av mina favorit dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback