Onsdag

Onsdag idag och jag är ledig, helt uderbart!

Älskar att vara ledig på en vardag.

 

Måndagen spenderades med Ebba. läxläsning, matlagning och barnpogram.

Fick dela säng men Ebba och en kattunge, sov inte så bra den natten.

Upp tidigt på morgonen göra frukost till E, packa böcker, gymakläder och se till att hon kom till skolan.
Sen jobbet för mig.
Sluta jobbet hämta E, äta och packa gympakläder sen blev de skjutsa till gymnastik.


På kvällen käkade jag och Idis thaigryta. Sen fick vi sällskap av Jessi, Majsan, Elin och Ronny för Idol tittande..


Blev väckt idag med en rolig hälsning av Idis så min morgon började bra.
Sen upp och ut på en timmes prommis med Hallgren.
Vattenparken, jax, tjärnaängar och hem. Skönt det är att börja morgonen men en promenad och trevligt sällskap.


Har spenderat resten av dagen men tvätt och lite städning.


Tror jag kommer få en väldigt trevlig kväll och kan inte vänta!!



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tror också att du kommer få en riktigt bra kväll hörredudu!!!! :-)

2009-09-23 @ 17:44:04
URL: http://idathenander.blogg.se/
Postat av: annika

Och de fick jag...;)

2009-09-24 @ 12:03:15
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback