Måndag

Lördagen blev mycket lyckad.
Jag, Ida och Majsan traskade hem till Jessi..
Där bjöds de på god mat, bål och massa skratt..
Vidare ner på bolanche sen blev det en sväng på efterfest hemma hos kvällen andra födelsedagsbarn Simon.
Jag och Ida la oss ute i Simon´s hängamtta med filt och kolla på stjärnora..
Blev ett tag i hängmattan och innan det var dags att gå hem buggade jag lite med födelsedagsbarnet..
Jag förde och Simon snurrade..
Sen hem och stupade i sängen..

Söndagen spenderades i sägen fram till 2 tiden..
Jessi kom över för lite balkong häng och prat om gårdagen.
Gick sen över till Ida och fick lite god mat. Fläskfile, klyftisar och bea..
Kollade på ensam mamma söker och skämdes i soffan..
Sen satt vi och pratade om vad man gjorde i tonåren, hur man beteede sig och hur man var klädd.

Idag jobbar jag bara halvdag. Sen blir det och hämta Ebba i skolan.
Läxläsning och matlagning


Lördagens buggning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback