Lördag

Idag är de ingen vanlig dag för det är Jessis födelsedag..

Hurra Hurra Hurra!!
Grattis på födelsedagen gumman.

 

 

Kvällen igår. Ida kom hem till mig käkade lite mat och drack vin..
Blev en hel del prat om släkt, skäggstubb och karlar.
Lite senare ramladede det in lite sällskap.. Då utdelades både nya smeknamn och dateing tips..:)
Kvällen avslutades med msn prat med min bästa Fia..

Idag är de helt underbart väder ute, blir snart en lite promenad.
Sen blir hoppa in i en dusch, vänta in Ida, gå över till Majsan och sen traska hem till Jessi för att fira henne all night long..

Kommer bli bra det här!!


Födelsedagsbarnet och jag!


Kommentarer
Postat av: Youl

Heeeeeej!!! Jag laser din blogg i Kanada :-)

Hoppas allt ar bra med dig. Du maste ga in pa www.youl.se och lasa och kommentera jatte massa. Nu ska jag ga ut och vara full sa ha det sa bra nu. Puss pusseli puss puss puss

2009-09-20 @ 03:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback