Fredag

Imorse när jag vaknade mådde jag inte alls bra.. Övervägde om jag skulle stanna hemma eller gå till jobbet..

Blev att gå till jobbet, men efter 1 1/2 timme av snorande och hostande tyckte jag att de var bäst att gå hem igen...

Kom hem och har sen dess legat och sovit, har vaknat till liv nu. Väntar på att mamma ska sluta jobbet och komma hem. Sen åker jag dit och stannar där ikväll.. Tänkte sova där, har bara sovit en gång i Kv sen jag flyttade och det var en julafton. Så ska bli rätt skönt att komma tilll lugnet och där det finns ett välfyllt kylskåp.

Har efterfrågat lite god mat så mamma skulle handla ngt gott på väg hem från jobbet.. Så de här helgen blir en lugn helg hemma hos mamma och pappa..

Ska bara ta det lungt och mysa med hunden..

Så på måndag är man förhoppningsvis frisk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback