Torsdag

Livet blir då aldrig som man tänkt sig.
Antingen blir det så mycket bättre än man tänkt eller så blir det sämre.
Blir det bättre är det bara passa på att njuta men blir de däremot sämre är det bara bita ihop gå vidare och lära sig av misstagen.
Nästan allting för något gott med sig.



Igår var jag i alla fall ledig tog först en timmes promenad med Hallgren. Sen hem till Jessi på kaffe. Sen vidare till jobbet på min lediga dag för att mata Ida.
På hemvägen fick jag äran att prata med Fia i tele, och fick lite bra råd.
Följde Fias råd och fick fram ett och annat.
Tog mig därefter en promenad på 2 1/2 timme med lite bra musik i lurarna.
Kände för att ut och gå och rensa tankarna lite, var välbehövligt.
Promenaden slutade hemma hos mamma och pappa.
Blev kvar där ett tag tills Jessi kom och hämtade mig.
Åkte hem till Jessi och kollade på greys med sällskap av Ida, Fredd och Eva.


Dagen idag började med mys frukost hemma hos Jessi, sen hem och göra mig klar för jobb.
Sitter på jobbet nu och jobbar till 21.00.

Nu framöver blir det att fokusera på mig själv, hitta en fin lgh jag trivs i och jobb.
Och bara må bra.


Är välsignad med helt underbara vänner. 
Känner mig lyckligt lottad att ha dom i mitt liv, fast många av dom inte inte befinner sig i närheten just nu, är dom en stor del av mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Sassan

Du finns i våra tankar med Anki och vi SAKNAR DIG!!!!!! Syns om 2 1/2 månad

LOVE

2009-10-09 @ 00:28:24
Postat av: Jessi

Älskar dig fina du! Är tacksam att at DIG i mitt liv!

2009-10-09 @ 08:04:51
URL: http://jessicathurin.blogg.se/
Postat av: Ida

Världens bästa Åsa! :-)

2009-10-09 @ 19:29:58
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback