Torsdag

Idag har jag haft en riktigt lugn dag.

Vaknade tidigt låg kvar i sängen ett bra tag och kikade på serier. Sen gav jag mig själv frukost på sängen och plöjde mer serier. Fia ringde från norge, pratade med henne en stund.

Tog mig ett långt varm bad. Pratat massa i tele med alla möjliga. Sen har I bokat tågbiljett ner till sthlm åt mig.
Sitter fortfarande i morgonrock i soffan och kommer nog inte komma ur den idag heller känns det som.

Till kvällen ska jag ta och städa upp lite här hemma, alltid skönt att komma hem när man varit borta, till ett städat hem. Sen måste jag ju packa också så klart. För blev och jobba imorgon förmiddag innan mitt tåg går.

Idag har jag fått två nya kusiner.
Välkommen till världen tvillingarna Zane & Zarah Smith

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback