Torsdag

Idag är det ingen vanlig dag för det är Idas födelsedag.

Hurra Hurra Hurra

 

Grattis på din dag Ida-Åsa hoppas du får en fin dag och att vi får fira den med en mysig helg.

För om jag hittar nå bra tågbiljetter åker jag till Sthlm över helgen.





Igår var jag ledig och hade en jätte mysig dag.
Först hade jag besök på dagen av Therese och mosters gullunge Tilja.
Så vart full rulle hemma hos mig nu när Tilja lärt sig gå och det bästa som finns är att gå runt och ta på allt. Åkte och handlade på Maxi där gullungen charmade alla med hennes skratt och hejja på alla som gick förbi.



Sen vidare ner på stan och fikade med Majsan och Jessi.

På kvällen hade vi onsdags mys hemma hos mig jag, Majsan och Jessi. Jag lagade hemgjord pizza med prosciutto, färska tomater och mozarella sen blev det hallonpaj med vaniljsås.
Så kollade vi så klart på Bonde söker fru och greys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback