Torsdag

Tack för hållna tummar men gick inte vägen för mig den här gången.

Kommer nog nått för mig också snart.

 

Ligger på soffan nu, lite besviken. Men som sagt kommer nog nått som är rätt för mig också, kanske ännu bättre :)


Nu blir de soffhäng resten av kvällen, har nyss ätit alldels för mycket mat.
Orkar inte göra många knop mer, så disken och allt de andra jag hade tänkt göra får vänta tills imorgon.


 Hallgren är väll bara för söt, när jag berättat för henne att de inte gick nå vidare för mig den här gången dröjde de inte länge innan de plingade till i min telefon.
Där hon spelat in ett ljudmedelande

Där hon säger
-Jag tänkte om du var lite lessen, så tänkte jag sjunga en liten sång.
Sen så sjunger hon på don´t worry be happy lalalalaa..

Man kan ju inte annat än och bli glad och skratta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback