Tisdag

I Lördags blev jag och Ida bjudna på mat hemma hos Jens.
Tre kockar i köket och vi behövde inte lyfta ett finger.
Fick pilgrimsmusslor till förrätt vilket fick blandade betyg, Ryggbiff, jätte god potatis, hemmagjord bea och sallad till varmrätt och sen ost och kex.
Lite senare kom Emilia och hennes kompis förbi.
Ner på stan och bolanche och hade ritkigt skoj..

Skrattade åt Ida hela kvällen..

Första hon sa när hon smakade på musslan var uschh fiskbulle och blev helt glansig i ögonen.

Jag - Ida såg du xxxxx på S1 igår?
Ida  - Njäää alltså jag brukar inte tänka på xxxxx så ofta!
Jag - Asgarvar, Ida du behöver ju inte tänka på xxxx för att sett personen!!

Jens - Vad ska jag göra för att du ska bli nöjd kvinna?
Ida - Inte bjuda mig på musslor eller apelsin i alla fall!
Jag - Asgarvar


Halva söndagen sovsbort, vaknade till liv och tog en prommis till Jessi och hämtade bilen.
Sen hem till mormor och blev bjuden på mat.
Söndags kvällen spenderades hemma hos Ida med sällskap av Jessi.
Blev pizza och ensam mamma söker.


Måndag igår, jobb på dagen.
På kvällen bjöd jag Jessi och Ida på thaigryta.
Majsan kommer över sen blev de Hollywoodfruarna, grönsaker, dipp, mys och the.


Idag ska jag kolla på lägenhet, hoppas den kan vara ngt för mig.
Sen fattas bara några till saker sen är jag mycket nöjd!



Bjuder på några bilder från Jessi födelsedag

Lotta, Ida, Annika, Erik, Farao , Ronny, Fredd och Majsan


Suss, Annika, Ida och Ronny

Eva, Sara och Ronny

Annika, Lotta och Jenny


Lotta och Jessi


Jenny och Fredd



Hoppas din tråkiga jobb dag blev lite roligare nu I :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, den blev mkt bättre bästa Anka! Haha, jag skrattar så tårarna rinner!

2009-10-06 @ 15:27:10
URL: http://idathenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback