Söndag

Nu var det Söndag igen och de här helgen har gått med rasande fart.

Att tiden går fort när man har roligt stämmer verkligen.

 

Fredagen kom Idis tillbaka till stan. Vi tog en promenad till Ica och handlade massa gott.

Sen hem till mig och lagade mat och kollade på Idol.

Marcus kom över med vin. Så kvällen spenderad men bra musik och några glas vin.
Lite senare på kvällen fick vi sällskap av Lundin, Ante, Martin och Jimmy.

Kom i säng alldels för sent och jag stupade i sängen och Idis på min soffa.



Igår bowlade vi. Jag, Ida, Lovisa, Ante, Martin och Jimmy.
Kul var de men så klart är de jag som gör en vurpa när jag testar ett alldels för tungt klot för min klena armar.
Men kul att jag kan få dig att skratta I :)

Efter bowlingen gick vi hem till mig och fortsatte festen, blev ett helt gäng som sen avslutade kvällen på Bolanche.


Idag har jag inte mått allt för bra, men pallrade mig ner på stan för en fika med Jessi och Lotta.


Har haft en mycket bra helg





Kommentarer
Postat av: Ida

Min bästa helg på länge!!!!

2009-10-18 @ 16:47:48
URL: http://idathenander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback