Onsdag

Efter jobbet mötte jag upp mamma på kupolen för att leta bebis kläder till mina nya kusiner Zane & Zarah.

Hem och M kommer förbi på en kaffe.

 

Stackars Majsan var trött efter allt jobb i veckan. Så skippade Bonde/Greys hemma hos henne.

Istället kom Jessi och Suss över till mig, lagade fläskfilegryta och bänkade oss framför tvn här hemma istället.
Efter Greys åkte vi hem till Maria B för att att betala Hela Huset biljetterna.
Blev kökshäng i Marias kök med systrana Thurin tills nu.

Nu ska jag försöka sova för imorgon kl 10 kommer Hallgren och Knut och hämtar upp mig för en liten roadtrip.
Vi ska ta en tur till Ikea Kungeskurva och Södertälje.

Sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback