Måndag

Lördagen blev inte så lugn ändå.
Hämtade upp Ida så åkte vi hem till Joanna. Jag hade planer för en lugn kväll.
Men när vi kom till Joanna drack de andra vin.

Så vi alla drog hem till mig istället lämnade bilen och fick mig ett glas vin jag också.
Kom ännu me folk hem till mig så vi blev en del.
Sen blev man med tjatad ner på bolanche och hade ritkigt roligt. Har jämt roligt med Ida-Åsa.

Igår var jag, Ida, Majsan, Jessi, Lotta, Fredd och Eva på Afternoon tea i Torsång, åt massa gott och hade en mysig söndagseftermiddag.
Resten av Söndags kvällen spenderade jag hemma i Soffan framför ensam mamma söker.

Idag jobbar jag bara halvdag, så sen ska jag möta upp Ida och hinna träffa henne en sväng innan hon flyttar till Sthlm imorgon.

Ha en bra dag mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback