Måndag

Har haft en lugn dag..

Först jobbade jag och när jag slutat gick jag till Ica och handlade. Tänkte nog inte ritkigt till när jag handlade, att jag skulle orka bära hem allt också. Men var bara att bita ihop och till slut fick jag med mig allt hem.
Kom hem packade in allt i kyl och frys och la mig på soffan. När jag legat på soffan ett tag hörde jag ett pipande ljud. Trodde ett tag att jag fått tinitus men efter ett tag när jag gick in i köket upptäckte jag att de var frysen på stog och pep för att jag inte stängt dörren ritkigt.

Somnade på soffan och vaknade upp vid 7. Nu blir de tv tittande ett tag innan jag tar med mig datorn in i sängen och kollar på nått avsnitt av Runs house.

I veckan jag ska försöka träffa min barndomsvän Linda, ha myskväll med bonde/greys tillsammans med Majsan och Jessi, vara barnvakt åt Tilja och på Torsdag tar jag och Hallgren oss ner till sthlm för att hämta Marcus och en sväng på Ikea.


Ha en fin kväll mina vänner





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback