Måndag

Har haft en super helg i Sthlm

När jag kom fram till sthlm i fredags mötte Mia upp mig. Jag och Mia har jobbat och bott med varandra mina två säsonger i Sälen.
Gick och lunchade och kikade på stan.
När Ida slutat jobbet tog jag och hon en lite shopping tur. Sen hoppade vi på pendeln till Tumba.
Tog oss ett glas vin och satt och snackade med Is moster sen gjorde vi oss klara för att ta pendeln tillbaka till Söder.
Där åt vi en jätte god middag Chevregratinerad Oxfile och drack ett glas vin.
Efter maten hoppade vi på T-banan och åkte hem till Jens på Odenplan.
Drog med Jens och Max ut för en drink.
Kvällen avslutades på en nattbuss som tog oss hela 47 min att komma hem till Tumba, hur trötta som helst.

I lördags efter frukosten åkte vi in till stan för mer shopping, vi gick och gick och lite till. Blev ett par timmar på stan tills vi inte orkade mer. Åkte hem och lagade pasta med kräftsjärtar och till de blev de naturligtvis ett glas vin.
Åkte in till centralen och mötte upp Sofie.
Vi åkte hem till Sofie och The Curry House lyssnade på musik och drack lite vin innan vi åkte tillbaka in till stan och Ambassadeur.
Efter en stund på Ambassadeur åkte vi hem till Jens där han och Max nyss slutat jobbet.
Lyssnade på gammal gymnasiemusik och jag roade mig med att ta massa kort med Jens systemkamera.
Vaknade kl 9 på Söndags morgonen med Idas fötter i mitt ansikte och mina fötter i Sofie på Jens soffa. Där vi alla tre somnat någon gång under natten.
Åkte hem till Tumba och la oss i sängen där blev vi kvar till de blev dax att kliva upp för att ta pendeln till centralen och sedan tåget hem till Borlänge.



Kommentarer
Postat av: Ida

BÄSTA helgen på länge!!! :-) Tack Smith!!

2009-10-26 @ 20:30:14
URL: http://idathenander.blogg.se/
Postat av: Ida

BÄSTA helgen på länge!!! :-) Tack Smith!!

2009-10-26 @ 20:30:15
URL: http://idathenander.blogg.se/
Postat av: annika

Tack själv Thenander!! Hade de super! :)

2009-10-27 @ 14:29:54
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback