Måndag

Idis kom upp till jobbet så när jag slutat gick vi ner på stan, käkade thai lunch sen hem till mig och drack kaffe.

Sen kom det jag hatar att säga Hej då. Kommer sakna dig Ida, tur de inte är så långt hem från Sthlm.

Resten av dagen har jag bara varit hemma och tagit det lungt.


Nu ska jag snart gå och träffa David som kommit hem från Thailand.
Dave och Simon tvingar med mig till Burger King, jag röstade för Cheese på Donken. Men som vanligt när man är ensam tjej mot två killar får man inte sin vilja igenom.
På hemvägen blir det en vända förbi Statoil,l ligger här och är så sugen på choklad.
Lite götta och ett The Hills avsnitt när man kommer hem blir inte helt fel!

Nu ringer killarna lär dra ut och möta dom.

Sov gott

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback