Lördag

Vilken toppen kväll jag hade igår..

Börjde med middag hemma hos Lotta som fyller år.
God mat, tårta,  vin, skratt och bra musik.
Sen ner på s1 och kvällen avslutades helt perfekt med efterfest hos Jessi och Mange.

Grattis Lotta på födelsedagen imorgon och tack för en jätte trevlig kväll!



Ligger nu på soffan och lyssnar på musik och väntar på att Hallgren ska komma hit på  lite the och skitsnack.


Ikväll blir de hem till Ida för att hitta på ngt skoj nu när det inte är så långt kvar tills hon flyttar till Sthlm.
En till som lämnar stan, jätte tråkigt.
Men är man ung och har alla möjligheter är det klart att man ska ut och prova på saker. Borlänge finns alltid kvar.

Jag själv är så glad att jag gjorde mina 2 sälen och 2 Halmstad säsonger sen flytten till Oslo.
Känner mig så nöjd över att jag hittills har gjort de jag velat göra. Är mer än nöjd nu hemma i Borlänge vilket jag tidigare aldrig trodde att jag skulle.
Vissa saknas här hemma bara.


Hoppas alla får en tevlig Lördag, för det ska jag ha.





Underbara vänner från Sälen.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart med fler som trivs i borlänge! som du säger, har man varit ute och sett annat inser man att det inte är så tokigt här ändå ;)

2009-10-09 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback