Lördag

Igår efter jobbet åkte jag hem och blev fast framför datorn och kollade på The Hills tills mamma kom och hämtade mig. Åkte hem till mamma och fick lite mat.

Sen tillbaka hem och så kom Jessi, Jenny och Ronny över.

Drack lite vin och kikade på Idol, dansade, lyssnade på massa bra musik sen gick vi ner på Bolanche och lyssnade på ngt band.

Trevlig kväll fast man typ var yngst på hela stället.

 

När jag kommit hem och precis lagt mig i sängen ringer Johanna från Australien, pratade med henne en sväng sen kunde jag sova gott.

 

Vaknade av mig själv i tid, för en gångs skulle imorse. Tog bilen och åkte hem till mamma och fick lite frukost.

Sen tog jag mig upp på deras vind och hade en liten nostalgitripp..

Hittade på lite roliga grejer som fick följa med hem bla gamla skolkataloger, brev, foton och kläder.

 

Sen var de bara hem slänga sig i duschen och vidare till kupolen för fika med Jessi, Sara och Aprillia.


Kommit hem nu, ska plocka undan lite och kolla i de gamla skolkatalogerna innan jag ska bege mig för att spendera kvällen med Ida-Åsa. Lär passa på för snart finns hon inte kvar i Borlänge.


Hallgren du ska vara glad över att du inte gick i skolan här i Borlänge, och därför inte finns med i min kataloger annars hade hämnden varit ljuv. Och du hade blivit bombaderad med mms på gammla bilder på dig!


Imorgon blir det afternoon tea i torsång, blir mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback