Tisdag

Mitt lilla möte igår gick mycket bra, över förväntan.

Nu blir de några dagar att tänka över det, och sen kan jag nog avslöja vad det handlar om.

Men har fått en otrolig chans som jag inte förväntat mig.

 

Igår efter jobb och möte blev det en ritkigt slapp dag hemma. Bestämde mig för att byta gardiner och möblera om lite i sovrummet. Och sovrumms dörren som bara är ful och nästan aldrig används ville jag få bort. Men den var alldels för tung för mina klena armar att lyfta av. Så ringde Dave om hjälp.

Som tack för hjälpen bjöd jag han på mat.


Kvällen spenderades i soffan framför tv och datorn. Kollade på söndagens avsnitt av ensam mamma söker.
Och det är väll fan vad man ska vara blödig.
För vem gråter igentligen till ensam mamma söker?


Sitter på jobbet nu men har bara 2 timmar kvar slutar 15.00


Ha en underbar dag


Kommentarer
Postat av: systeryster

bra jobbat du! ska inte avslöja något mer än att jag vet vad det handlar om (rykten sprids snabbt när mamma ringer;) .skitkul verkligen!

2009-11-03 @ 21:41:28
URL: http://emelinaemelej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback