Onsdag

Idag har jag varit igång hela dagen.

Gick upp i hyfssad tid och gjorde mig klar.

Sen kom Linda och Izabell hit, drack lite kaffe och uppdaterade varann om vad som hänt i våra liv sen vi sågs sist. Izabell var på sitt bästa humör och hon är ju bara för söt.

Lagade mat och Jessi kom förbi på lite lunch.

 

När kl var över 2 var de dags för Linda och Izabell och att åka och hämta storebror hos dagmamman.

Så jag och Jessi hoppa in i bilen och åkte mot Hedemora och Jessis faster.

Där blev det fika med Jenny, pojkarna, farmor och så klart faster.

 

Och har precis kommit därifrån nu, ska slänga i mig ngt att äta sen bär det av hem till Eva för Bonde/greys.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Ja du blir du indragen i Thurinsläkten och alla dess karaktärer! hahaha! Kommer sluta med att du springer vettskrämd ifrån vår vänskap! hahaha

2009-11-06 @ 08:43:30
URL: http://jessicathurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback