Måndag

Måndag igen och helgen har gått i rasande fart!

 

I fredags blev det en lugn kväll på soffan framför Idol.

Vid 10 tiden gick jag över till Ebba för att vara barnvakt till henne och hennes kusin Hugo.

Låg i soffan och kollade på Disney film och eftersom det var helg fick de vara uppe hur länge de ville.

Jag somnade på soffan och barnen kollade på 2 filmer. Sov till Ebba väcker mig med att picka mig på armen och frågar vad ett dussin betyder.

Runt kl 1 tiden kom mamma Agneta hem och barnen hade precis somnat.

 

I lördags vaknade jag och tog en promenad hem till min syster i Övre tjärna för att vara barnvakt åt Tilja.

Matade henne, lekte lite och sen tog vi en promenad med vagnen så att hon kunde somna.

När pappa J kom hem från Innebandyn tog jag en promenad hem till mormor, sen vidare hem till mamma och pappa och fick lite mat. Efter allt promenerande tog jag bilen tillbaka hem.

Kom hem och då var det bara att göra sig klar för kvällen. Jess kom och hämtade mig så åkte vi hem till Suss på förfest. Vid halv 10 tiden åkte vi ner till Hela Huset. Och vilken kväll, ha jätte roligt. Men när klockan var 2 hade jag så ont i fötterna av allt dansande att jag knappt kunde gå.

Träffade på en jätte vänlig kille utanför som snällt skjutsade mig hem ända till dörren på sin pakethållare.


Söndagen spenderades i sängen till 12 tiden då Jess och Fredd tyckte det var dags för bakismat.
Hem till Jessi åt mat och låg på soffan x antal timmar. Förflyttade oss till sängen där vi kikad på The Hills avsnitt.

På kvällen åkte jag och Lundin ut till stora tuna och gick en sväng på kyrkogården och kollade på alla fina ljus som lyste. Blev en sväng till Torsångs kyrkogård också och tände ljus.


Blev inringd från jobbet i morse, så nu sitter jag här. Jobbar fram till 14.30 sen kl 15 ska jag på ett spännande möte.


Ha en bra dag vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback