Söndag

Nu är helgen snart över..
Och min helg har varit mycket lugn...
Fredags var vi och kollade på fotboll i Torsång..
Roberts son Hampus gjorde hela min dag..
Vi stog och kollade på matchen och Hampus var lite längre bort och lekte..
Så gick dit och satt på han mössan och kollade om allt var lungt..
Snörena på skorna hade åkt upp så ställe mig på huk och knöt på skorna han..
Då klappar han mig på huvudet och säger
- Jag tycker om dig jag
Och mitt ♥ smälte

Sen så igår Lördag åkte jag upp till Kv till mamma och pappa..
Tog med mig korgstol som är inropad på auktion.
Och gjorde ren den och målade den vit..
Eller de vara faktrist mest pappa som målade..
Käkade lite god mat men föräldrarna..
Sen drog jag vidare hem till Emelie och Simon där det var ett helt gäng där på korvgrillning..
Sen åkte jag och Fia hem till Malin, Björn och Casper och kollade på melodifestivalen..

Idag åkte jag upp till kv igen hittade på ett gammalt fönster och en lite byrå..
Som också blev omålade..


Kommentarer
Postat av: systeryster

lillasyster i ett nötskal; gjorde rent en korgstol och målade...rättare sagt pappa (eller någon annan) gjorde jobbet hahaha..vilken glidare

2009-05-18 @ 21:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback