Onsdag

Igår efter jobbet kom fia hem till mig käkade lite tillsammans..
Sen la vi oss i soffan hon killade mig under fötterna och jag henne i håret och kikade på The hills
Fia säger att hon inte gillar de och att jag och Jess tvingar henne och se det och att majsan tvingar henne och sen på andra avenyn.. Men jag tror att hon gillar de men vågar inte erkänan det..
Lika men katrins blogg... Erkänn Fia!!

Sen åkte fia på träning och jag åkte till våran gammla skola och spelade basket med David, Joel, Malm och Jesus..
Vi spelade 21 eller vad de heter och jag förlorade..

Idag är de onsdag lilllördag och imorgon är det röd dag så då är man ledig..
Så tydligen blir de vindrickade ikväll men hela tjejligan..
Jag hade ju tänkt vara nykter till 12 juni.. Men när det kommer sånt här tillfälle kan man ju inte tacka nejj..

Och säkeligen är det de största vin kärringarna som har dragit igång denna kväll


Jessica och Fia


Kommentarer
Postat av: Jessi

Är jag en vinkärring!!?? Kan jag väl ALDRIG tro.. Nja tar nog inte åt mig alls av detta inlägg ankan.. Helt ute och cyklar! hahaha!

2009-05-22 @ 09:57:35
URL: http://jessicathurin.blogg.se/
Postat av: Youl

Jag tycker nog vi borde notera i din blogg att jag vann på 21! Hoppas du har kul på stranden eller i baren eller i häktet eller var du nu är :-D Puss och puss

2009-06-03 @ 17:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback