Måndag

Jag och Fia A har en rolig kvällsritual..
Vanligtvis frågar fia på msn eller smsar om vi ska sällskapsröka.
Få går vi ut på en varsin blakong hon på hennes och jag på mig..
Tänder en varsin cigg och pratar sen i tele men varann under ciggen..
Sen säger vi hej då lägger på och går och lägger oss i varsin säng..

Men nu när jag ville ha rök sällis så har fia glömmt mobilen i kv..
Men hon får den om 15 min..
Så nu måste jag fördriva tiden tills hennes mobil dyker upp till rätta och vi äntligen att kan sällskapsröka säga hej då, god natt och sen gå och lägga oss..

Vi är ritkigt kompisar vi


Kommentarer
Postat av: sassan

Planera annika..planera..:) pösss

2009-05-21 @ 01:24:19
Postat av: annika

Ta da det som det kommer Sassan...:) PUSS

2009-05-22 @ 10:14:00
URL: http://annikasmith.blogg.se/
Postat av: caroline casparson

sluta upp med rökningen hjärtat, inte bra för din hälsa LOVED CC

2009-05-25 @ 13:23:42
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback