Måndag

Dagen har mest bestått av jobb..
Hade sovmorgon blir ändå väckt kl 8 av att kära M ringer och frågar vad jag gör..
Sover svarar jag..
Jahaa jag tänkte ringa och väcka dig ifallat om du försov dig..
M är upp före 12 för en gångsskull och då ska han ringa och väcka mig på min sovmorgon..
Somnade om sen ringer nästa och det är pappa som ville medela att han kommer till mig om 5 min för att lämna byrån och skruva upp en hylla..
Var de bara att kliva upp ur sängen..

Sen blev det städning ochbyte av lakan..
Känns så himla skönt när sånt är gjort.

Sen var de dax att gå till jobbet i spöregn..
Tur jag hittade på ett paraply
Möter en av min favvo killar på väg till jobbet Youl..
Sen jobb hela dagen fram till 19.00
Dave ringer och frågar om jag vill ha skjuts hem och de tackar man ju inte nejj till..
Sen hem och laga mat...
Nu har jag nyss kommit upp ur ett bad och ligger på soffan...
Sängen snart


Frida och jag sommaren 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback