Måndag

När jag äntlgen tagit mig upp ur sängen åkte jag och Hallgren på äventyr..
Vi åkte till frostbrunsdalen... Fia hade aldrig varit där..
Gick runt där ritkigt mysigt, kollade på källan med de bubblande vattnet, varggropen och domeringen..
Tog sedan en promenad på kyrkogården..

Sen hem till mig och lagade våfflor



Sen hade vi skype date men johanna kl 9..
Så pratade med henne 1 timme var roligt att prata men henne direkt istället för att bara skriva på msn som vi gjort förut..
Hon har det bara bra nere i Caribien men Jonas och Markus..
Men Markus åker hem på ons sen drar hon och Jonas vidare till USA och kommer hem till midsommar..
Längtar såååå
Johanna hälsar till alla hon känner...


Kommentarer
Postat av: Johanna Lundgren

Haha, har snor man bilder hur som helst! Saknar dig min sota tjej!

2009-05-29 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback