Tisdag

Har haft en bra helg..

Fredagen kom Fia, Fia H och Anders hem till mig...
Lagade pizza och kolla på lets dance finalen..
Fia gjorde en inbakad fläta på mig som mest likande en hjälm, såg för jävligt ut och vi skrattade så tårarna sprutade..
Jag gjorde en söt hårrosette på fia och hon såg ut som mimmi mus..

Lördagen var vi hemma hos mig före och sen ner till bolanche..
Hade mycket roligt..

Söndagen blev mindre rolig var dålig nästa hela dagen..
När jag piggnat till lite åkte jag och Fia och köpte den obligatoriska bakis pizzan..
Hem till mig och käka och låg i varsin ända av soffan och kollade på tv och turades om att använda datorn..

Igår jobbade jag kort dag, sen hem och städade upp lördagens kaos..
Golven har nog aldrig varit så skitiga, luktade Fia Hs mango grogg i hela lägenheten..
David kom förbi och hjälpte mig lite..

Sen åkte vi hem till Robban och drack lite kaffe..
Lekte kurragömma med Hampus 4 år..
Sen följde jag med Davve och storhandlade..

Soffläge resten av kvällen men familjen annorlunda och spårlöst..

Jobb idag till 14.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback