Söndag

Fredagen blev det utgång i Falun och Harrys..
Var skoojj.. Men gårdagen var mindre rolig..
Låg sängsliggandes till 5 ..

Sen kom FIa och hämtade upp mig så åkte vi och hyrde film och köpte godis och chips..
På vägen hem stannade vi och köpte pizza..
Sen hem till mig och kikade på melodifestivalen..
VIlken skräll vinnaren det trodde jag verkligen inte..
Vi höll på Alcazar, Heat och Agnes..
Jag killade fia i håret och hon killad mig under fötterna.. Precis så som de ska vara....
Jimmy kom förbi kikade sen på American history X..
Var skönt att bara ha hemma mys en lördagskväll..

Idag har solen äntligen kommit..
Har suttit ute på balkonen i solen och läst en bok och bara njutit...
Helt underbart
Sen har jag storstädat hela lägenheten och tvätta lite..
Känns så skönt nu när det luktar rent och är dammfritt..





Kommentarer
Postat av: systeryster

vad fint du har! tänk om du kunde komma ner och se hur fint jag har ;) fast jag har ju inneboende för tillfället...inte lika fint kanske..

2009-03-15 @ 22:28:02
URL: http://emelinaemelej.blogg.se/
Postat av: jenka

Öj...bidde det en icke fyrkantig brödburk iaf? vad har du stoppat för tjusig blomma i kronan....mina bara dööööör..svårt det där med murgrönor :P Kramis

2009-03-16 @ 08:11:03
Postat av: annika

Nää jag fick brödburken i present och då var de andra slut så.. Det är en murgröna, de har hållt sig levande ett bra tag, men vill inte växa ngt..=(

2009-03-16 @ 09:04:08
URL: http://annikasmith.blogg.se/
Postat av: caroline

va fint du HAR D VÄNNEN...

2009-03-16 @ 21:08:52
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback