Onsdag

Var in och läste min kära vän Carro som bor i Varberg blogg..
Carro gjorde jag min andra säsong i Sälen med och jobbade och var sambo men min andra säsong i halmstad..
Blev och tänka tillbaka på säsong livet och hur otroligt roligt jag hade de..
Och på hur många helt underbara personer jag fått äran att lära känna.. Som jag saknar som tusan nu för att vi är utspridda över hela sverige..
Carro är en av dom som kom mig närmast och som jag saknar som tusan..
En så himla bra och helt underbar vän. Synd att vi ska bo så långt ifrån varanda..


Vackra Carro

Carro, annika, Linnea å Sannis en helt underbarvårdag i sälen.
Carro fyllde år och vi var ut på ridtur..

Jag är så glad över att jag gjorde de 4 säsonger som jag gjorde..
Har haft så roligt, jobbat, solat, badat, festat, afterski, åkt pulka/snowboard, skrattat så mycket roligt vi haft..
Men det bästa har varit och lärt känna alla underbara människor..
Jag önskar att alla bara kunde bestäma sig för att flytta upp hit till Borlänge..

Nån som jag kommit väldit nära är Hampus..
Vi träffades första sägongen och har hängt med varann ett tag efter de..
Blev en till säsong i sälen och sen en i halmstad tillsammans..
Sen flyttade vi båda till oslo där han nu bor kvar..
Men kommer upp i sommar och hälsar på mig..

Min bästa killkompis


Kommentarer
Postat av: caroline casparson

silka fina ord vännen, saknar dig med MASSOR

2009-03-24 @ 11:57:41
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback