Onsdag

Fortfarande svälld och har kvar köttbullarna i halsen..
Men idag har jag i alla fall inte lika ont som igår..

Idag har jag i alla falll kunnat äta ritkigt mat..
David har varit här och lagat köttbular, potatis och sås till mig..
Mmm vad gott det var att äta riktigt mat igen fast det vat lite svårt att äta..

Är ritkigt trött på att ligga på denna soffa nu..
Är så trött på all skit som går på tv på dagarna..
Mitt nya favorit pogram har blivit Oprah..

Igår fick jag i alla fall en gullig krya på dig present av Sofia H.. tack tack för den kommer passa perfekt..
Sen fick jag en isglass igår också och vad gott de var..
Ska muta någon att köpa en glass till mig idag med..

Ååå solen har varit framme flera dagarn nu, och jag blir bara sugen på att vara ute och njuta i solen..
Men nu verkar våren vara på väg så förhoppningsvis kommer de bli många sånna dagar framöver..

Jag vill ha sommar NU


Söt Albin, jenkan, frida och jag i sommras

Jenkans gullkråka och jag i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback