Måndag

Lördagen blev lyckad..
Först var vi hemma hos Ida k..
Hade en trevlig förfest men gammla klasskompisarna Fia, Therese LE, Malin F och Anna S..
Anna T och Ida var där också så klart...

Sen vidare ner till hus gung..
Fia och jag buggade men varsin karl. Min var lika duktig på att bugga som jag, om inte ens lite sämmre..
Fia däremot fick tag på en riktigt buggkarl..
Sen blev fia bjuden på en foxtrot av en kille utan någon som helst taktkänsla..
Jag stod och kolla på och skrattade så tårarna sprutade..

Vid 12 eller vad kl var åkte vi till harrys...
Skoj där med..
Fia tappade lappen till jackan så vi fick glatt vänta till sist för att få ut den..
Men va gör man inte för henne..

Summering av kvällen mycket lyckad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback