Måndag

Helgen har varit kanon..

Fredagen spenderades med Fia, Fia H, Jessica, Ida, Theres och singstar..
Mycket trevligt..
Skrattde en hel massa åt Jessica historier som hon berättar..
Hon är grym på att återberätta historier och med inlevelse..

Lördag dag blev liggandes i Fias soffa sen hem till mig på fika men fia och jess..
Kvällen blev de fest hemma hos muppan och sen vidare till harrys..
Mycket lyckad kväll så lyckad att den varade till kl 8 på morgonen..

Söndagen gick alltså mest åt till och sova..
Vaknade till liv och gick hem till David med Fia..
Där var Joel och Robert.
Fick lyssna på när Joel spelade gitarr och sjöng..
Vilken talang Joel, var har du gömt den alla dessa år??
Sen blev det film och pizza..

Jobbar idag och sen varit hem till mamma och pappa för att färga mammas hår..
Mötes i dörren av min absoluta favorit Macy,,
Hon är alltid lika glad att se en. Det är kärlek de..

Tog en jätte fin bild på henne







Kommentarer
Postat av: jessica

Haha du är härlig du Anki!

Hoppas du hade en toppen lördag!

Vill hara allt om dina bravader...=)

puss

2009-03-24 @ 11:36:16
URL: http://[email protected]
Postat av: caroline casparson

Gud va söt hon e, kna va d sötaste ja sett=)

2009-03-24 @ 11:54:55
URL: http://casparson.blogg.se/
Postat av: Youl

Hej!!!! Jag har varit en dålig Annikasbloggläsare på senaste... filåt, jag ska bättra mig!

Jag ska väga upp allt genom att kommentera Macy

:Macy är en fin mysig hund med lite utåtstående ögon som kan se lite "vadå jag förstår inte??" ut

:-D men som sagt mysig. Och på bilden så såg det ut som hon borde kamma sig lite. hehe Det kanske verkar som hela den här Macy kommentaren är en diss men det är det verkligen inte, jag tycker om hon och dig med Annika. Ha en trevlig helg. Puss och kram

2009-03-26 @ 20:43:22
Postat av: annika

Men Youl jag har ju förökt göra en tuppkamm på henne därav de okammade frisyren..:)

2009-03-27 @ 13:46:58
URL: http://annikasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback