Måndag

Lördagens singstar blev mycket lyckad..
Fia lyckades med en jätte god carbonara..
Emma lyckades fixa fram 3 flaskor vin..
Och sen sjöng vi singstar hela kvällen från kl 9 till 3-4 någon gång..

Var lite rullians på folk..
Jag, Fia H och Emma började..
Sen var det ett evigt spring på killarna..
Jimmy, Jonas, Muppan, Anders, Mattias och sen några andra som jag aldrig sett förut..

Killarna var nyktra och vi tjejer drack vin..
Ända till muppan kom på att det är roligare att dricka lite när man ska sjungasingstar, så efter 12 hade han hämtat öl..
Stackars Anders var inte så sugen på att sjunga först men vi mer eller mindre tvingade han att sjunga sen kunde inte han heller inte sluta...
Efter någon öl var även muppan igång..
Har hitta min nya låt att tjata ut FAITH sorry carola men nu mer är det George Mikael som gäller..

Roligaste på hela min helg är när Muppan sjunger
Fff Fff Fff Faith..
Jag och Emma tyckte det var hysterikst roligt och ville bara höra de om och om igen..
Fia tyckte dock inte det var lika roligt efter den sjungits för 7011 gången..

När vinet hade sinat kom martinin fram ur Fias gömmor och även någon annat..
Fick en grogg som smakade pepparkaka, men god var den...

De flesta åkte hem efter 2 tiden någon gång..
Tjejerna plus muppan och Anders kvar...
Sen lämna även Anders oss...
Fia och Emma tog en lite powernap men en kille som kommit efter krogen som vi aldrig sett förut.. Så där låg de tre och sov i Fias säng och jag lekte papprazzifotograf.. Sen sov de resten av natten..
Jimmy kom tillbaka efter varit och skjutsat folk..
Jag och muppan fortsatte tjata Faith och Whiteflag och stackars Jimmy fick snälla lyssna på vårat evigatjat...

Kl 4 någon gång skjutsade Jimmy hem mig och jag stupade i säng..
Hade en hur rolig Lördagskväll som helst..
Jag bara älskar singstar..

Igår var det Söndag = seg dag..

Vaknar först vid 9 halv 10 tjötar lite på msn..
Bestämmer mig sedan för att sova ett tag till..
Pappa ringer och väcker mig efter 1 någon gång..
Eftersom jag hade bilen frågar han om jag kan åka ut och hämta ngt i Romme..
Snäll som man är åker man ut till Romme hämtar grejerna till honom vidare till maxi för att handla lite mat..
Hem dags för dagligabadet.. Sen hem till föräldrarna i Kv för att lämna bilen..
Kvar där ett tag myser med hunden.. Som jag tänkt ta och låna hem till mig någon dag.. Synd bara att hon är så hilma morgonpigg 5-6 tiden vill hon upp och ha mat..
Brukar inte vara så pigg på att gå upp då, föröker man ignorera henne så gnäller hon bara ännu mer tills man tillslut inte orkar höra på gnället mer och går upp halv sovandes och ger den lilla hunden sin efterlängtade mat..

När jag kommit hem från Kv kom Jimmy och Fia H hem till mig åkte och köpte American Pizza och sen blev det Beck..
Och den här gången var det inte Fia som somna under filmen utan de blev jag..
Efter Beck blev det sängen...

Sitter på jobbet nu slutar 14.00


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej.



Vad kul att du vill vara med och buda på brädorna. Kram Emma

2009-03-09 @ 10:59:03
URL: http://emmasideer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback