Lördag

Blev väckt av Fia imorse..
Hade väldens bästa dröm och ville bara sova vidare..
Åkte och solade..
Hem och duschade sen till kupolen men David..

Möter min syster som ville bjuda mig på lunch...
Hjälper Davve och hitta outfit till íkväll.. gör tjusig kommer han bli..
Får ett par nya converse skor av min snälla syrra...

Sen hem och lägger mig i sängen..
Somnar... Fia ringer och väcker mig för andra gången idag..
Ligger kvar i sängen och känner att det är dags att kliva upp men vill inte.. Såå skönt och varmt..

Plingar på dörren..
Vem kommer nu??
Kollar ut igenom titthålet och utanför står polisen...
Öppnar snällt dörren iklädd min morgonrock..

Polisen frågar om jag har fönster ut mot framsidan, eller om jag sett någon konstig bil eller person den senaste timmen..
Neejjj säger jag,,
Okej ha en trevlig helg..
Tack desamma säger jag..

Nu är jag i alla fall upp och poppar Roxette för fullt...
Fest ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback