Torsdag

Nyss hem kommer efter en släkt middag med släkten från Scotland...
Blev plankstek.. mums.... Som Uncle Sandy bjöd på..

Släkten kom i Söndags och stannar en vecka...
Halva släktskaran har kommit till regniga sverige...
Farfar George, Uncle Sandy med fru mary, Kusin Kim med hennes man Stuart och dotter Beth..

Med på middagen var så klart mamma, pappa, syrran och syrrans Krille..

Midsommar imorgon känns ju lagom kul med de här vädret, har ingen vidare lust men något..
Men Johanna kommer ju hem.... skojj big time..
Så blir Torsång sen får vi se vad som händer..
Kanske slutar med Fia, glas vin och lyssna på gammla godingar...


Kommentarer
Postat av: Youl

Nä för det vart det inte :-D

Det vart Joel sprit en galning som sov i soffan och gamla godingar hehe

Men jag hade kul som fan, tack för det!!

Puss puss

2009-06-20 @ 01:37:40
Postat av: Youl

Hörru lite dåligt uppdaterat! Jag sitter till och med hemma hos dig just nu....

Puss

2009-07-01 @ 18:09:33
Postat av: Anonym

alltså nu tycker jag din släkt vart bra länge på besök..

2009-08-11 @ 23:31:01
Postat av: Youl

uppdatera uppdatera!!!!! jag sitter precis nu i Göteborg och läser :(

Puss

2009-08-15 @ 19:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback