Måndag

Då var helgen över och jag har haft en toppen helg trots det dåliga vädret..

I fredags hade jag, anna och fia mys hemma hos mig..
Lagade lite mat och låg sedan på soffan alla ihopa under filtar och bara tog det lungt...
Sandra kom förbi en sväng också...

På lördagen hade jag fest.. försenad födelsedagsfest efterom jag inte var hemma när jag fyllde..
Och vilken kväll de blev.. Hade så himmla roligt..
Så tack alla ni som kom och gjorde det till en super kväll...
Slog nog värdsrekord i och vara flest människor i min lägenhet..
Kom ner till bolanche vid 1 tiden tror jag.. Och hade hur skojj som helst där inne...

Fick jätte fina presenter också.. får visa bilder på den sen, eftersom jag är på jobbet nu..

Joel hade skrivit en jätte fin låt till mig..
Han tog med gitarren och sjöng och spelade..
Tack så jätte mycket Joel var helt ärligt den finaste låt jag hört
Blev glad, rörd, generad och allt man kan bli...
Och stolt, du är så duktig..

Av Anna och Jenkan fick jag en jätte fin ljuslykta som passar sååå bra in hemma hos mig..
Tack för den tjejer..

FIck en till jätte fin ljuslykta av Jessica, Sandra, Lotta, Majsan, Elin och Koffe..
Den står jätte fint på mitt golv och lyser så fint..
Tack så jätte mycket för den

Av Fia H fick jag ett paket, och när jag öppnat paketet låg de massa små paketet insalgna..
Så typiskt dig fia... Tog ett tag att öppna allt...:)
Tack så mycket Fia

Av David fick jag en jätte fin stol som jag kikat in ett tag..
Såå nu har jag äntligen en stol som passar till mitt skrivbord och slipper använda köksstol..
Tack så jätte jätte mycket David vilken överasskning och komma hem från Cypern och så står den jätte fina stolen redan hemma hos mig..

Tack så mycket alla ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

De va verkigen super kul i lördags :) de va längesen ja hade så kul. Vi får göra om de snart igen. De verkligen lyste lycka om dig hela kvällen =)

Kram kram

2009-06-15 @ 13:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback