Torsdag

Har nyss kommt hem från en 11 timmar arbetsdag.. drygt jobbigt och väldigt långtråkigt..
Men borde igentligen inte klaga, för vem vet hur mycket man får jobba nästa vecka eller om en månad..

Och nejjj jag vill inte bli inblandad i historien jag inte har något med att göra..
Jag har fått höra en sida, från den sida jag känner..
Och då är det självklart att jag är mer på den..
Men folk frågar mig som inte har något med saken att göra..
Och jag vill inte ha det heller,.
Om ni frågar mig får ni bara höra min syn på den version jag hört..
Så låt bli..

Ikväll blir det bara hemma mys men hårfärgning film och lite godis..


Kommentarer
Postat av: Youl

Vad händer ikväll då???? Jag ska kanske på hela huset :-D PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

2009-01-31 @ 17:12:30
Postat av: Anonym

Jooel börja skriva blogg igen!!!!!!!!!!!

2009-02-02 @ 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback