Torsdag

På jobbet nu skulle igentligen vara ledig idag.. Men vem har råd att säga nej till jobb??
Är jätte jätte trött, sådär trött så man knappt orkar hålla ögonen öppna..
La mig i sängen ganska tidigt igår, men låg men datorn iknät alldels för länge..
Har börjat kolla om från säsong 1 av The Hills..

Vad jag längar till sommaren nu, har aldrig längat efter sommaren så mycket som jag gör nu..
Slippa frysa hela tiden, bada, sola, peace and lover och kunna vara ute hela dagarna.. Slippa alla mörka tråkiga kväller, slippa klä på sig massa kläder..
Sommar nu tack

I början av juni åker jag till Cypern.. Mamma fyller år.. Så hon har bjudit mig, pappa, syster, systerspojkvänn och moster på resa i en vecka..
Först ville jag inte åka.. Nog för att jag tycker väldigt mycket om min familj men 1 vecka men dem kan bli rätt jobbigt.. Men men lite tjat från mamma sa jag ja..
Det är jätte rolgit att umågs med familjen när man kan välja när man vill träffa dem och när man vill åka därifrån men nu ska jag spendera en veckan men dem...
Har en känsla av att det kommer bli jobbigt redan på arlanda..
Gjorde misstaget att åka till Ikea med mamma, pappa och moster för ett tag sen.. Efter 10 min gick pappa och satt sig i bilen. Efter 15 min var jag bara arg och ville inte höra mer om moster och mamma kommentarer..
Hur ska det gå en vecka..??
Jag fick ju också ta med mig någon, men vem skulle jag välja.?? Ingen pojkvänn annars hade det ju varit det självklara valet... Men hur skullejag kunna välja bland mina vänner.. Jag ville ju ha men allihopa.. Så det fick bli ingen alls i stället..
Så jag får helt enkelt läsa alla böcker jag tänkt läsa och hoppas på mycket sol..
Och sen dra med mig singel moster på kvällarna och hitta en karl åt henne..

Fia funderar på en sthlm resa i början på feb.. Och det kan bli jävligt roligt.. hoppas det kan bli lika roligt som alla våra sthlms resor i våras... Fan vad roligt vi hade det då.. Ett tag åkte vi till sthlm nästan varje helg, lika roligt var det varje gång...

Sen pratas det om en lite Linköpings resa också.. Syster bor ju där och har bott där över 1 år och jag har inte varit där en en enda gång.. Nu bor ju Anna där också så har dubbel anledning att åka dit..

Sen försöker vi planerea in en sälenreunion.. Vi hade en För 2 sommras sen i Göteborg hade hur roligt som helst... Var på Liseberg, grillade, festade och bodde på hotell..
Den enda som inte var roligt var att jag lyckade få en bit av griillspetts pinne i halsen.. som jag fick ha sittande i halsen över ett dygn.. krävdes två olika sjukhus, 2 läkare och massa slangar och tänger i halsen innan pinnen var ute..
Och så tappade jag bort de andra mitt i Göteborg utan pengar på mobilen och ha en anning om vart jag var..
Men Hampus fick komma och leta på mig, som tur är hittade han på mig..
Annars var det hur roligt som helst..

Så hoppas att vi snart kan göra om det.. Saknar er..


Kommentarer
Postat av: caroline

gumman, har du blogg? ooo va mysigt ska läsa din varje dag nu framöver, mmm singel mattias gav oss en öppnare o den har ja kvar men den e kass, o d e den enda som ja lyckts behålla...

2009-01-15 @ 15:58:18
URL: http://casparson.blogg.se/
Postat av: caroline

java tur att han hittade dig o ja fick att d e inte ok att springa iväg utan att säga till, du är inte i borlänge nu sa ja =) hahahaha gud va roligt vi hade....love U

2009-01-15 @ 16:03:39
URL: http://casparson.blogg.se/
Postat av: annika

Singel mattias är väll för söt.. ha ha eller vad säger du?? Haha jaaa du var skit sur.. ANNIKA ÄR FAN INTE BORLÄNGE LÄNGRE.. hahaha love u 2

2009-01-15 @ 19:12:28
URL: http://annikasmith.blogg.se/
Postat av: systeryster

ja nog är det jobbigt alltid en vecka med familjen. puhh.

och JA du måste komma ner och hälsa på!! inte för att Anna också bor här utan för att JAG bor här och jag flyttar snart. du måste få se vårt underbara place. du får åka med Kristofer ner en fredag eller så...ta med dig Sofia eller ngn..Bums!

2009-01-15 @ 22:17:28
URL: http://emelinaemelej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback