Torsdag

Anledningen att jag börjat blogga igen är för Youl.. Han har läst å läst och kommenterat fast jag inte skrivit..
Så det här är för dig Youl..


Kommentarer Postat av: Youl

Jag har en helt underbar vän:

Annika : För att ditt skratt smittar av sig och du gör mig glad. För jag älskar när du säger Daaaaavid på ett så roligt sätt när han fiser eller säger nått elakt :) För att du är så bra på så många olika sätt! + att din pappa är från Scotland och där pratar dom så coolt :-D
Massa massa pussar och kramar


Igår efter jobbet åkte jag hem till Fia.. Hon hade bjudit mig på städdag hos henne, men som tur var det nästan klart när jag kom.. Blev kaffe och barn geni..
Fias mamma Annica kom spelade geni en gång till och jag vann inte en enda gång..

Sen hem till mamma odh pappa för att läman bilen och få lite mat..
Mamma inte hemme när jag kommer väntar och väntar...
Mamma kommer hem.. får äntligen mat.. Tänkt att jag ska börja äta lite nyttigt..
Så för mig blev det fisk, avocado och tomat.. 

Sen hem går ut och tar en cigg på balkongen... sen hör jag att nån är utanför ytterdörren. Blir skit rädd kolla in och sen någon kliva in innanför dörren blir ännu räddare..
Men det var bara JOhanna som tagit sig in för att jag glömt nyckeln i dörren.. 

Kollar på top model.. johanna hem jag somnar på soffan..

PÅ jobbet nu. Slutar 14.30 då ska jag hem och hoppas på mitt modem kommit så jag får internet hemma nån gång..
Sen hitta nån händig karl som kan hjälpa mig att gå det att funka..

 


Kommentarer
Postat av: Youl

Jag är inte duktig på internet men bra på mycket annat tex på att skälla : Annika hur kan du vara så slarvig så du glömmer nyckeln i dörren?? Oj oj oj. Du ska vara glad att det var Johanna och inte David eller nån annan uteliggare :-D

Och tack så mycket för att du dedikerar ett inlägg till moa :-D

Massa pussar /din hängivna läsare Youl

2009-01-08 @ 17:19:20
Postat av: Youl

Varför har du snå här reklam på dib blogg för?? :-D

Den är precis ovanför där man kommenterar.. Annika Annika Annika :-)



Tycker om dig ändå! Puss och kram





Få snyggare Bröst

Naturlig bröstförstoring Gå från A-kupa till B-kupa www.activebust.net



2009-01-09 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback