Tisdag

Slutade jobbet idag 16.30 och Jooo kom och hämtade mig..
Åkte ut till torsång drack kaffe och busade lite med JOhanna D.

Åkte vidare till stallet, Johanna mockade och jag kollade på och gav poppisen mat..
Vidare till kupolen men halva Lundgren släkten. JOhanna L, Pappa L och Sara L..
Skulle kolla på ryggsäckar till systrana Ls resa..
Kollad på en affär provade kollade grejade.. nästa provade, kollade och grejjade...
Tog ett tag men var ganska roligt.. pappa L prata om hur det var förr..=)
Skulle gå ut från stadium och pappa L kollade inte vart han gick så gick rakt in i grej, han trodde jag skämdes för han eftersom jag inte gick brevid honom mer..
Men det var inte medvetet skulle aldrig skämmas över dig pappa L...
Vidare till Mcdonalds... blir bjuden av pappa L men jag och Joo tar en cola och äpplen..

Och förlåt Joel för ett det tog sån tid innan jag ringde, men du kan ju tänka dig att vara på kupolen men halva Lundgrens det tar tid..
Men ni får ta och komma och hälsa på nån annan dag när jag är hemma och inte letar ryggsäckar i timmar..

Åkte hem till mig jag framför datorn och Jooo fixade min kaneler i rätt orning på tvn..
Skulle värma resterna av våra söndagspizzor i ugnen.. men det kom jätte jätte mycket rök ur ugnen... fick öppna fönster och balkongdörren för att vädra..
Blir att göra ren ugen idag..

Gick och la oss vid 11.30 pratade ett bra tag... Tog nog ganska lång tid innan någon av oss kunde somna..
Jag upp tidigt i morse började 7.30 Jooo låg kvar och sov..Slutar 14 idag..=)


Kommentarer
Postat av: Youl

Det är lugnt Annika du vägde upp allt genom att nämna mitt namn i inlägget! ;.D <--- ska egentligen vara en :-D gubbe men jag missade lite hehe.

Puss pusseli puss puss puss

2009-01-13 @ 16:34:36
Postat av: Anonym

Jaaa och sen att jag berättade den där roliga historen om Joel som var ute och flög men inte kunde höra för han hade en bulle i ögat..==)

2009-01-13 @ 17:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback