Onsdag

Igår efter jobbet mötade jag öpp systrarna Lundgren på kupolen kikade lite och fikade på Waynes.
Jag och jooo vidare hem till mig tog ett bad, gav johanna min present jag köpt för hon varit lite duktig..

Vidare hem till Fia där Frida var, drack kaffe och kollad på roliga grejer på youtube..
Stackars Fia är sjuk..

Åkte till Gunnar hämtade grejer, till SSAB lämande Jooos arbetskläde och till maxi och slängde 2 helgers förfest..
Hem lagade mat lax och förökte tvinga Joo att lära sig äta avocado, utan något vidare resultat...
Kollade film.. Sen sängen med nya veckorrevyn.. Joo åkte bort en sväng.
Kom hem 2, jag vaknade pratade lite och somande om...

Upp tidigt i morse båda två Joo till sthlm men Johanna D och jag till jobbet...

Jo jag besällde converse skorna jag kollat på länge igår, men de kommer inte förens 5-10 veckor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback