Onsdag

Jag har några helt underbara vänner..

Johanna
För att du kan tjöta håll i huvudet på mig som ingen annan kan.. Och att vi har mycket samma värderingar om mycket fast vi igentligen är ganska olika.. Vi kan och har gjort så mycket roligt tillsammans ibland utan att ens göra något speciellt..

Sofia
För att du och jag har precis samma humor.. Du och jag kan tycka sånt ingen annan tycker är roligt är skit roligt..
För att vi har varit vänner i över 20 år.. Och för att du alltid finns där..

Frida
För att du du kan vara hur rolig som helst.. Och vi har gjort hur mycket roligt tillsammans som helst.

Anna
För att vi växt upp, gått i skolan, spelat fotboll, skrattat och gråtit tillsammans... Fast vi båda har gjort mycket olika platser och inte sett varann så mycket de senaste 2 åren, så är det alltid som vi setts igår när vi ses.

Joel
För att du troget läst min blogg fast jag haft bloggtorka i X antal månder.. OCh för att du är världens roligaste kille.. Älskar att höra dina roliga historier med lastbilen gärna flera ggr om.. + att du har världens bästa fantsi..

David
För att du alltid ställer upp. Och  delar mina tråkigt vardagskvällar

Hampus
För att du är en av min absolut favoriter.. fast vi inte bor i samma stad ibland inte ens i samma land.. Men vi håller kontakten ändå.. Och alltid lika roligt att prata med dig..

Miah
För att du och jag har härjat runt och alltid haft lika roligt... Sälen, Halmstad , Sthlm och snart borlänge..=)
Du är underbar


Kommentarer
Postat av: Youl

Jag har en helt underbar vän:



Annika : För att ditt skratt smittar av sig och du gör mig glad. För jag älskar när du säger Daaaaavid på ett så roligt sätt när han fiser eller säger nått elakt :) För att du är så bra på så många olika sätt! + att din pappa är från Scotland och där pratar dom så coolt :-D

Massa massa pussar och kramar

2009-01-07 @ 18:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback