Måndag

Var ut i Lördags... jag och johanna satt hemma hos mig.. JOhanna D, Emma och Jessica kom förbi..
Ner på stan in på bolanche hade jätte skoj..
Jag och Joooo gjorde två vurpor var... Traskade hem..
Sov

Söndag vakna ringde johanna åkte hyrde 2 filmer och köpte pizza..
käka och kollade på PS. i love you...
låg i ett varit hörn av soffan och grät..
Åkte till torsångs cafe hälsa på Sofia H och JOhanna D tog en kaffe..

Jag och båda johannorna åkte massa bil åkte och kollade på fina hus och lyssnade på Zombie Cranberries på högsta volym.. Mysigt..
Ut till gustafs hälsa på Sofia..

Hem till mig igen och kolla på den andra filmen som handlade om nå amrikanksa fotbollsspelare.. konstig film..
FIa och Jessica kom förbi och sa hej..

Jag och Johanna D gick hem och jag och Jooo gick och la oss..
Tydligen har jag sjunigt för Joooo i sömen inatt...¨

Vaknade 7.45 i morse började 8.. brättom tur johanna kunde skjutsa mig..


Vad det händer mycket i mitt liv och mina vänner liv just nu...
Problemen verkar inte komma ensamma, Varför?

Och jag är så otroligt bedviken på dig... att du kunde göra så vi var ju vänner och jag litade på dig!!
Trodde bättre om dig.. annars hade jag aldrig låtit dig vara min vänn..
Men hoppas du vet att du gjort fel, och att du ALDRIG gör om det till mig eller någon annan..
Man gör bara inte så


Kommentarer
Postat av: Youl

Hej.

2009-01-12 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback