Måndag

Igår kollade jag och Jooo på en film.. kommer inte ihåg vad den hette men helt ok film..
I filmen var det sista kvällen på High school..
Tjejen i filmen hade kommit in på något bra collage och ville inte flytta så långt ifrån hennes pojkvänn..
Pojkvännen ville att hon skulle åka, han ville inte vara den som hindrade henne från att göra det hon igentligen ville göra..
Och allmänt så var han en så jävla bra kille... Värsta pang killen.. Toppen pojkvänn..
Både jag och Johanna tänkte finns det sånna killar på riktigt eller är det bara på film??
Eller är det bara jag/ vi som hittar fel killar??

Filmen var igentligen en skräckis me massa mord och grejer ingen love story.. Men vi lyckades fastna vid den helt underbara pojkvännen och blev avundsjuka..

Idag har jag jobbat slutade tidigt 13.30 mötte upp systrarna Lundgren på ticket.. Åkte vidare till Jo Ds jobb och åt kyckling och potatisgratäng gött..
Vidare till  alla sportbutiker i stan Intersport, Stadium och teamsportia letandes efter skor och grejs till deras resa... Slutade men ett par skor till Jooo..

Jag och Jo hem städa lite och nu ligger vi i varsin ända i soffan under täcket och kollar på vänner..

Macke min lilla vän som jag jobbat med i sälen och som bodde i halmstad när jag bodde där har hittat på min blogg..
Och sa att han saknar mig lite...
Ahhhh nästan så man blit tårögd..=)

Saknar dig med och hampus 2 av mina favvo killar..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e en av mina favoriter också! =)

2009-01-19 @ 19:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback