Lördag

Igår kväll blev det Bio och Yes man..
Så jävla rolig film.. Skratta så mycket.. länge sedan jag skratta så mycket på en film..



Sen åkte jag och Jooo vidare och kollade på en till film med J å J..
Kom hem vid 01.30 inte ett dugg trött la mig i sängen med datorn och somnade inte förens 4..

Mamma ringde och väckte mig idag 12.30 hon skulle komma hit och kika lite... men ville inte ha besök nyvaken av mamma..
Johanna kom och drog upp mig ur sängen åkte till systemet idag igen och handlade åt Jo D in på undervärket..
Och sen och solade..

Nu har vi nyss kommit hem efter att vi varit på kvantum och handlat mat..

Nu väntar jag på att mamma och Fia ska komma hit... Mamma ska kika på nya mattan.. Och Fia ska få hjälp med håruppsättning till ikväll..

Sen kommer Sofia H hit ska käka tacos och sen blir det vidare på fest..


Kommentarer
Postat av: Youl

Hej tänkte bara kommentera din blogg lite... Jag vill se den där tavlan du skrev om i ett inlägg längre ner så vad sägs om en bild på den?? :-D

Igår såg jag Mimmi från 3 kronor! Kommer du ihåg henne?+ :-) Puss puss puss

2009-01-26 @ 17:20:51
Postat av: annika

Okej ska föröka fixa en vild på tavlan.. Ååå coolt klart jag kommer ihåg Mimmi..I gbg eller? Puss

2009-01-27 @ 11:34:32
URL: http://annikasmith.blogg.se/
Postat av: Youl

Nä det var på tåget, jag ville fråga om en autograf eller en puss men jag vågade inte :-( Jag måste våga stå påmig lite mer!!! hehe puss

2009-01-27 @ 13:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback