Fredag

Fredag, idag är det fredag.. den här veckan har gått så fort..
Antagligen för att jag har hållt mig sysselsatt hela veckan.. Johanna har ju bott hos mig så har alltid haft hennes sällskap..
Jag är verkligen inte någon ensam människa, så det är bara skönt att ha någon om kring sig...
Nu är första gången i mitt liv jag bor själv... Bodde hemma till 18, flyttade till sälen och bodde i en stuga med 5 killar, sen halmstad där jag bodde i en villa med ca 10 andra. Blev sälen igen där jag igen delade stuga med 5 andra men då med både tjejer och killar... Ner till halmstad en till sommar och då bodde jag med mina helt underbara vänner Carro och Emma som jag saknar som tusan nu..
Sen blev det flytt till Oslo där jag bodde med pojkvänn..
När jag flyttade hem ifrån Oslo i April flyttade jag hem till Frida där jag bodde till jag hittade lgh..

Men nu så har jag bott i min lgh i 1 halvår och trivs faktist bra...
Men alltid lika roligt med sällakp..

Igår efter Jobbett mötte jag Joooo och Sandra för en kaffe på Waynes. Sen åkte vi vidare till Sofia H ut och åkte hennes nya bil som var jätte söt.
Skjutsade hem sandra vidare till Mcdonalds.. Åkte sen till Johanna Ds jobb för en till kaffe..
Jag och Jooo hem städade lite tog ett varist bad och slappa på soffan...
Sen kom Jonas för att hjälpa osss med program så vi kan ladda lite musik.. Men gick väll sådär min datorn är lite konstig..
Kollade på en riddares historia.. men vid 12 blev det sängen för mig eftersom jag började 7 imorse..
Johanna och Jonas kollade klart på filmen och jag somnade..


Jag och Jooo


Kommentarer
Postat av: caroline

oo sakanr dig oxå hjärtat...måste bara ses snart...love

2009-01-16 @ 10:07:47
URL: http://casparson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback